Tuesday, April 20, 2010

Welcome to Canada!


The first stop of my Vancouver trip was a walk around some of the Olympic sites, including the Opening Ceremony cauldron. Well, having missed the actual Opening Ceremony (though I did see pictures) it wasn't as special as it might have been to someone else, but I still really enjoyed just cruising around town with my bro Jay, whom I hadn't seen in nearly 2 years! (Sorry, no pics of him just yet!)


A few of his friends then took us out to dinner at a really fancy restaurant. It was so fancy that I couldn't even break out my camera to take pictures. I can't quite explain it, but it was like a restaurant from out of the movies – trendy music, rich young people dressed up real nice, and so on. So shy old me just kept his camera in its case and enjoyed a delicious salmon fettuccine. Thanks, Dave and John, for celebrating Jay's birthday with us!


カナダに無事に到着した!バンクーバーに着いてから弟のJayと散歩しました。オリンピックの現場に行ったりして楽しかった。開幕の炎のサイトも見ました。何よりも2年ぶりに弟と時間を過ごして嬉しかった。神様に感謝してます。


夕飯になって2人の友人が弟の誕生日を祝うためにごちそうしてくれました。レストランの名前は忘れましたけど、ハリウッドムービーの雰囲気で本当に別世界のような感じだった。恥ずかしくて写真を撮れなかった。今後悔しているけど(笑)

No comments: