Wednesday, April 14, 2010

Last CC Ginowan Service (for me)


On Wednesday of last week, I attended Calvary Chapel Ginowan for the last time. WOW. I started attending CCG the first day they had services. I think it was in January or February of 2006. From that time on, I was there. We started in John, then went on to Acts, Mark, Romans, and now we're about halfway through Matthew. On Wednesdays we started in Genesis and have gone in order, and are now about 1/3 done Deuteronomy. This last message was a good one for me, and the words spoke to my situation: "And now, Israel, what does the LORD your God require of you, but to fear the LORD your God, to walk in all His ways and to love Him, to serve the LORD your God with all your heart and with all your soul, and to keep the commandments of the LORD and His statutes which I command you today for your good?" (Deuteronomy 10:12-13)

I love my CCG family, and will miss you all dearly! Thank you for four years of incredible blessings and memories! Pray for me; I will pray for you!

先週の水曜日は、僕の最後のカルバリーチャペル宜野湾の礼拝だった。この教会の初めからいたわけだから、かなり寂しく思っています。神様が私にいろんな奉仕する機会を与えてくださって感謝でいっぱいです。何よりも、多くの人に出会わせてくださった神様に感謝しています。一緒に奉仕してくれたメンバー、長い間お世話になりました。これからも神様の栄光のために仕え続けてください。私はカルバリーチャペル宜野湾のために祈り続きます。どうぞ、祈りの中、私の事を覚えてください。

No comments: