Wednesday, April 7, 2010

Roomie Karaoke 2010


Last night was a double-dip of sorts... first On Dish (that ice cream is incredible!) and then karaoke with the roomie. We had talked of going at least twice before I leave, but it didn't seem like it was going to happen. But we put in 2 hours of singing at the top of our lungs, including 3 Switchfoot songs, 1 POD song and 1 Leeland song. Good times! Thanks for bringing your A game as always, Josh!

ジョシュとカラオケに行く度に一人一回テキトーに番号を入れて、その出されている曲を最初から最後まで歌わすという決まりがある。今回はなんと、二人とも67点とった!僕はなんか演歌の曲を歌って(本当な自分の中で85点ぐらいだった)でジョシュはカントリーっぽい曲だった。どの曲でもよく二人で歌って、高得点だった!とにかくジョシュと二人でカラオケに行くのは大好きだった。たくさんの良い思い出ありがとう、ジョシュ!

1 comment:

JMPerry said...

Two-man karokes is wicked fun! Memorable times, my friend.