Friday, December 31, 2010

Last Yuni of 2010

On the way home from Marukoma Inn, we drove out to Yuni. More icy road conditions but the Lord is faithful and protected us and kept us safe. Anyways, we got to church a little late but I wanted to take a picture with Yumiko-san and Harumi-san and my mom... and Steve! The Yuni ladies bought me this cute sweatshirt for Christmas and I promised I would wear it the next time I came to town - so here it is! It was another great ministry day, and we know that God is going to continue to do a work out in Yuni!


旅館丸駒からの帰りに、由仁町に行きました。また雪道だったけど、神様は忠実に私たちを守ってくださり、無事に由仁町に着く事ができました。少し遅れましたが、どうしても由美子さんと春美さんとお母さん(そしてスティーブさん)と写真が撮りたかった。なぜなら、由美子さんと春美さんが私にこのステキなトレーナーを買ってくれたからです。『次に由仁に来たら着るよ』と約束したから、今日は記念の写真を撮りました。由仁町に毎週伝道しに行ける事を心から感謝してます。そして、神様は続けて由仁町で良い業を成す事を信じます。

No comments: