Monday, December 20, 2010

At work and at play


Well, Mom's been here for 3 days now. So what have we done? What have we been up to? Not a whole lot... just much mother-son bonding. Friday she took a nap while I was at work, then we went to a little Christmas party. Saturday I think we spent the entire day just talking and playing games and eating. Oh yeah, we watched Amal... great movie! Sunday we went to church together, then before my "bridal fair wedding" that I conducted (which Mom watched) we walked over to the famed "clock tower" here in Sapporo. After the wedding we hung out with the Lorinczes until evening and then came home and played more games. Today I think we just continued chatting - skyped with the younger bro (mine) and the older bro (Mom's). Took a little walk, and that's about it! I'm off to work and Mom said she would play games and do little things around the house... hope she doesn't rearrange it too much! Having fun though... here's to another 17 days!


お母さんが来て3日になっていますが、「毎日何してるの?」と良く聞かれます。実は、特に何もしてないんです。金曜日は僕がアルバイトをした間、お母さんがゆっくり休んでいました。その後、ちょっとしたクリスマスパーティに行きました。土曜日は一日中、おしゃべりとゲームタイム。夜はアマルという素晴らしい映画を一緒に見ました。日曜日は教会の後、僕は模擬結婚式があってお母さんがそれを見ました。その前に札幌の名所の時計台に行って来た。お昼はルーリンツご夫妻と一緒に過ごし、夜はまたゲームタイム!今日はまたおしゃべりにゲーム、スカイプ、散歩など。これから僕はアルバイトに行くけどお母さんはまたゆっくりすると言っていました。今まで楽しく過ごしています!残り17日間、思いっきり楽しむぞ!

No comments: