Friday, November 12, 2010

Kansai Meeting #5

After our time at Kachoen, we sat down and enjoyed a beverage (well, I enjoyed ice cream and the boys had sandwiches) together. We spent some time sharing how God has worked in our lives, what prayer requests we had, and even had a time in the Word. I was so blessed to meet Paulo, Ryota and Keiko! Thanks for introducing your friends to me, Yumi! Afterwards, the boys left for their respective homes, and the remaining three of us went to Chinatown in Kobe. It was awesome! We ate pirozhki on the way there, and then had pork dumplings once there. We all felt like we could handle a little more food, so we then went to DonQ (pronounced Donku, so I hear) for some bread. We had an incredible time chatting and in prayer. Thanks for a fun day and night, Adullam crew! I sincerely hope to come back to Kobe to see you all again!


花鳥園を満喫したあと、ゆんたくの時間を持ちました。男性たちがサンドイッチを食べて(僕はアイスクリームにしたけど)、女性たちがコーヒーを頼みました。座ったら「証を聞かしてください」と言われて、どうやってイエスキリストに出会ったのかを話しました。その後、みんなが祈りの課題を述べて、聖書からちょっとしたメッセージがあって祈りの時間を設けました。最高だった!その後、パウロと良太がそれぞれの家に戻りました。残っている3人は神戸の中華街を歩いて行った!そこに着く前にピロシキを食べて、中華街で豚まんをエンジョイしました。グルメツアーはそこで終わってなかった!その後はパンが食べたくてDONQ(ドンキューじゃなくてドンクだよ)に行ってまたゆんたくの時間を持ちました。本当にアドラム教会の皆さん、楽しい一日をありがとうございました!また神戸に行きたいので、その時また会いましょう!ガッブレッシュー!

No comments: