Thursday, November 25, 2010

In the Mail, Part 2 - 郵便物の喜び その②

Today I got home from my part-time job, and within 15 minutes my doorbell rang. Odd, no one usually comes by unexpected. Who might it be? Turns out there was a parcel for me. All-riiiiight! I love getting stuff in the mail! This time a former co-worker of mine from the Okinawa days decided to bless me with some comfort foods. Check the picture below for the inventory. Thank you, my dear friend! May the Lord return the blessings to you a hundredfold!


今日はアメリカのサンクスギビング(感謝の日)です。僕はアメリカ人ではないけど、沖縄にいた時にたくさんのアメリカ人と友だちになって、ほぼ毎年その友達とともに感謝の日を祝いました。ターキー(七面鳥)にマッシュポテトにハムにパンにパンプキンパイ。。。あー、美味しいよね、アメリカン料理は!今回の投稿はターキーと関係ないんですが、アメリカに住んでいる沖縄で知り合った友達が僕に懐かしい食べ物を送ってくれました。今日、その小包が届きました。今回のテーマはミントだったみたい。ミント大好きな僕にピッタリ!友よ、ありがとう!主に感謝しています!百倍の祝福が返されますように祈っています!

No comments: