Thursday, November 11, 2010

Kansai Meeting #3


Traveling between Osaka and Kobe was not easy, but it was definitely worth it! Since Pastor Saeki lives in the westernmost part of Kobe, and Osaka is east of that, my commute "to town" took around 90 minutes one way. But to see friends of this caliber, it was worth it! On Saturday afternoon I met up with another good friend of mine from California that I first met in Okinawa. May I present to you... Christina Duran! Christina is working at an elementary school teaching kids English these days. She has been in the Kansai region for almost 2 years now, and I think she is here to stay! With us was another friend of mine, one I met on an airplane ride back in May. Thanks for joining the fun, Yumi! And thanks ladies, for the time of prayer - it was one of my favorite times on the whole trip I took. (Oh, these pictures were taken at Mino Falls - a beautiful little place just outside of Osaka.)


神戸の西側に泊まっていたから大阪まで行くのに90分くらいかかりました。けど、このような良い友だちと会うために、時間も距離も関係ない!会いに行けるなら行きます!クリスティナもキーゲンと同様にカリフォルニア出身で僕と知り合ったのは沖縄ででした。今は関西地方の小学校で英語を教えているみたいです。とても楽しくやっていてずっと関西に住んでいそうです!クリスティナと僕と一緒に箕面の滝に行ったのは、僕が飛行機でたまたま(まぁ、神様が出会わせたから必然やろう?)出会った友美さんでした。帰りの電車の中で、祈りの時間を設けました。そして下車してもホームでまた祈り合いました。すごく祝福された時間になりました!クリスティナ、友美、ありがとう!

No comments: