Tuesday, October 12, 2010

Prayer Request - ANSWER!

Looks like I got the visa - in record time! On Friday my certificate of eligibility came in the mail, and I have been approved for a 3-year visa as a missionary for Calvary Chapel Sapporo! Just 4 days after we put in the application! Praise the Lord! Thank you all so much for your prayers!!!


早くもビザの認定書が届きました!申し込みを出してわずかな4日後に告知が来ました。奇跡ですね!神様は本当に皆さんの祈りを聞いてくださり早く答えてくださいました!カルバリーチャペル札幌の宣教師としての3年間のビザを獲得しました!主にハレルヤ!そして皆さんの祈りを感謝しています!

1 comment:

Anonymous said...

God really wants you to be there and share the gospel!! I'm very happy for you!!! Keep working under the shelter of the Lord who prepares the road for you!!! You are very blessed that he uses you and gives you all you need. Be His servant ALWAYS!!! :-))
God Bless You and Keep You!
Erika