Wednesday, October 6, 2010

Important Prayer Request - VISA

Hi everyone, I forgot to mention this the other day. On Monday afternoon, I was able to submit the necessary paperwork for my missionary visa! So although the situation was always in the Lord's hands, now there is absolutely nothing I can do about this - it is 100% up to Him and His favour and mercy! Pray that God would give me peace in my heart as I wait for His will to be more fully shown to me! Pray that I would continue to do His work with all my heart. Thank you. I will post when I have more information about my visa.


皆さん、こんにちは。先日に言うのを忘れてしまったけど月曜日の午後に宣教師のビザの申し込みを提出しました。前もそうだったけど私の状況は完全に神様の御手の中にあります。私にできることは祈ることだけです。神様の御心が明らかになるまで私が安心して目の前にある業務を果たすことができますように祈っていただきたいです。皆さんの祈りをいつも主に感謝しています。これからもどうぞ、よろしくお願いいたします。入国管理局の連絡次第にまた皆さんにお知らせいたします。

By the way, I just did a Google image search for "missionary visa" and the #3 picture that showed up was...
ちなみに今さっきグーグルの画像検索にmissionary visaを入れてみたら3番目の画像はなんと。。。

2 comments:

MX said...

Hey bro,

祈ってるよ!神様は最高の方だから絶対に大丈夫!
チャック&ユミさんとは今週会うんだよね。
楽しんでね!

Relative Activity said...

Thinkin' & hoping & prayin' all goes well for you Trev! Love ya <3