Friday, October 15, 2010

Dinner on Day 2 with the AU Classmates


Tonight we ventured out a little farther to get our evening meal. Itaewon is kind of like Gate 2 Street in Okinawa, but bigger and with more shops. So I bought me a Jarome Iginla jersey for around $30, and got some good food at Gecko Garden. Then we just hung out and talked for a few hours before calling it a night. I gotta finish my homework for class, after all! Good times with the classmates, though!


今晩は昨日よりちょっと遠く行って夕飯を食べました。そして人数も昨日より多かった。国籍、個性、多様性のあるグループだったけど同じ勉強をして同じ苦難を受けているから仲が良い。今日は空港通みたいな雰囲気のある街に行ってアイスホッケーのユニフォームを買って「家守の園」というレストランでアメリカンフードを食べました!その後、違う場所に行ってしばらくクラスメートとおしゃべりをしました。少し早めに帰りましたけどまだ宿題が残ってるからそれに取り組みます!また明日、時間があれば更新します!

No comments: