Wednesday, October 13, 2010

Daniel, Nayeon and good Korean food


Like I said, I have been eating a lot of good food since coming to Korea (just yesterday, FYI). Daniel and Nayeon (his lovely lady friend) have taken me out for dinner twice and I had lunch with Pastor Tom and the crew today. And I went out to a few great coffee shops today as well! Here are a few pics of the people and food.


下の投稿にも言ったけど、韓国に着いてから(つまり昨日のよるから)たくさんの美味しいものを食べています!ダニエルとその可愛らしい彼女のナヨンちゃんと2日連続一緒に夕飯を食べに行きました。そして今日のお昼はトム牧師とCCBCの学生たちと一緒だった。それに、今日は2回テジョンの美味しいコーヒーショップに行きました!写真を楽しんで!僕は実物をエンジョイしました!



No comments: