Sunday, September 11, 2011

The Other Brother


Most of you know that I have two brothers. My last post was about the younger one, so this one will be about the elder. I have only recently understood how I feel about my older brother. I know he is not perfect, but he is one of my heroes. I admire so many things about him -- the way he is raising his sons, the way he thinks about the earth, his adventurous side, his intelligence, his ability to remain quiet (something I have difficulties with), and his awesome skills. One of those skills is photography, and he blessed us by taking engagement photos while we were back visiting. One of the results is below, and I think you'll agree with me that he's got a gift (and that my fiancee is pretty darn good looking!). Thanks, Ash! It was awesome spending time with you and the family, and I hope we can do so more in the future! (By the way, I look a LOT taller than my bro in this pic, but in fact I'm only 2 inches taller. I think I was standing on higher ground than he was.)


この前の投稿は、弟についてでした。僕には、お兄さんもいます。つい最近、お兄さんに対しての気持ちがわかるようになった。彼はもちろん完璧な人間ではないけど、僕のヒーローのような存在です。彼は色んな面において才能を持っています。子育てが上手で、環境の扱いが慎重で、色んなことに挑戦していて、頭が良くて、良く口に注意していて、写真がとっても上手です。私たちがカナダにいた時に、エンゲージメントフォトを撮ってくれました。公園や田舎で、色んな角度から、色んなポーズをきれいに撮ってくれた。その写真の一つは、上の写真です。上手でしょ?そして、僕のフィアンセはキレイでしょ(笑)?お兄さん、ありがとう!家族と時間が過ごせて嬉しかった!またやろうな!

2 comments:

Anonymous said...

似てる~(*´∀`)

綺麗なフィアンセだわ☆彡

トレバーに素敵な相手ができて嬉しいよ(笑)

あいか

Anonymous said...

エンゲージフォートなのね!!
写し方が素敵だったのに見とれてて、
文章みてなくて‥
再び登場しました!