Tuesday, September 20, 2011

Go-Karting with the Nephews


One day in Winnipeg, my bro and his wife invited us to join them as they took their sons go-karting. It had been years since I did any go-karting myself -- I remember getting kicked out for reckless driving back in the day -- so I thought it would be fun. And it was! Myles took turns riding by himself on the kids track, and with us on the grown-up track. Damon rode with his mom. Pizza dinner after the intense riding -- who could ask for a better day?


お兄さんの家族と一緒にゴーカートしました。6歳の甥っ子は、一人でキッズコースで走ったりしましたが、少しつまらなかったので、大人と一緒にも乗っていました。2歳の甥はもちろん、お母さんのカートに乗って楽しんでいました。終わったら、一緒にピザを食べました。楽しい一日をありがとう!

No comments: