Wednesday, May 4, 2011

Surprise Airport Meeting!


On Monday, I got to Haneda Airport around 12:30pm, and had planned on meeting up with a good friend of mine from the past, Mike Snider, who is a missionary at Calvary Chapel Tokorozawa. It was great chatting with him, as I find that we have a lot in common with one another. We enjoyed a light lunch at Starbucks, but then headed down to the departure area (he was about to board a flight to Okinawa). I was able to meet up with a few "old friends" there and even met a few new people as well! Travis was there, along with Tokito, and Pastor Tommy. Strangely enough, I have now met Pastor Tommy 4 times in the year since I left Okinawa: in Korea, Okutama, Okinawa, and this time at the airport! Always great to see him, as well as any familiar faces from my past!


月曜日に東京に行きました。僕の目的地は東北だったけど、直便はないだろうと思ってまずは東京に行った。(結局は、札幌から仙台の直便は最近、再び運行されたようです。)羽田空港で、4年半前に出会ったマイケルさんに会う事ができました。彼はカルバリーチャペル所沢の宣教師で、私と多くの共通点があって、話す度に励まされています。スターバックスで軽食をしてから出発ターミナルに行って、たくさんの知り合いに会う事ができました。その中は、トラビス牧師、常斗君、そしてトミー牧師がいました。みんなに会えて良かった!神様、ありがとう!

No comments: