Sunday, May 1, 2011

CC Sapporo in Kotoni

Steve and John, the other two foreigners!

Tonight we had a full house. Literally. The home church had 14 in attendance, in my little 1 LDK apartment. It was cozy and the worship was flawed (gotta keep practicing guitar) but it was all blessed. The Lord is doing a work, and people are coming to hear His Word and fellowship with His people. All glory to Him! May His name continue to shine brightly in this place, in this city, in this country!

Miwa and Masumasu

今晩は、14人がカルバリーチャペル札幌に出席しました。私の1LDKのアパートで礼拝を行うのはそろそろ限界かな?まぁ、そんなに狭くは感じませんでしたが、椅子が足りません!神様、私たちに快適な会場を与えてください!待ち望んでいます!そして、私にもっとギターの才能を与えてください!皆さんがあなたの御名を歌いやすくほめたたえるように!すべての感謝、すべての栄光を神様に返します!これからもその素晴らしい名前がこの場所で、また札幌市内、日本全国に大きく響きますように!

Mami-sister, Naoko and Miwa


Michiyo and Tetsuo

Eriko and Naomi

Motoko "Moko" and John

Not pictured: Tetsuharu, Koizumi Mama and Trevor

No comments: