Saturday, May 3, 2008

Take Me Out to the Ball Games... Year 2


Well now that I'm in year 2 at Okisho, perhaps my posts will start to look familiar to y'all. Last year around this time, all the classes were in volleyball and basketball tournaments against each other. It was such a blast. Well, it's an annual tradition, so this year they went at it again. I split my time between watching girls volleyball and boys basketball, and also doing a little work in between. The winners were: Basketball Boys: 3-11, Basketball Girls: 3-4, Volleyball Boys: 3-1, Volleyball Girls: 2-1. The matchups were intense and the cheering was WILD... and a great time was had by all!

今年もまた新入生歓迎球技大会があった。僕のクラスは少人数なので、2年3組と合併して戦った。けど、男子バスケは1回戦で負けて、女子バレーは2回戦で負けました。特に女子の対決は悔しかった。。。15-14で負けてしまいました。3年の私文ガールズも同じく15-14で負けた。しかも、両チームは点を取ったと思って祝っていたけど、祝った間に相手が送球して点を取った。まさに逆転だった!最終的にみんな楽しい一日を過ごした。沖尚の皆さん、お疲れ様でした!

No comments: