Friday, April 22, 2011

Thursday Night in Yuni


After settling into their new "home" of a few days, the team got ready for evening service. We had three locals in attendance (Yumiko-san, Hayashi-san and Nemori-san) and the 8 team members, plus the Lorinczes and myself. A new record for Yuni Ministry Center, no doubt! Fourteen people, praise the Lord! We had a time of worship, Steve taught out of Psalm 1, and then we headed to Ajitori as we always do, for some delicious food! It was an awesome night, and I could see that the team was getting more and more excited for Saturday's big outreach.


木曜日は、チームと一緒に由仁の伝道所で礼拝を行いました。地元の方3人を含んで、史上最高の14人が出席しました。ハレルヤ!私たちは賛美のときを持った後、イシュトヴァーンさんが詩篇1篇から教えてくれました。そして大勢でいつも行っている味とりに美味しい鳥丼を食べに行きました。チームの皆さんはまだまだ輝いていてワクワクしていました。土曜日のアウトリーチ、本当に楽しみにしています!

No comments: