Tuesday, April 26, 2011

Bible Man

I could not resist taking a picture of this. Two nights in a row, Kazuki fell asleep with his Bible in hand. Understandable tonight, especially, as the team ate SO much food in their final Hokkaido meal - Genghis Khan (the food, of course) followed by Fruitscake Factory for dessert. Kazuki must have been full... of the Holy Spirit? It was so awesome having the team here, and especially the guys at my house. What a huge blessing.


大変失礼ですが、一輝兄が2晩連続、聖書を抱えながら眠りついたから写真を撮らずには居られなかった。イエス様を本当に愛してるね!特に、この夜はジンギスカンの食べ放題とフルーツケーキファクトリーに行った後だったし、最後の夜だったからきっと疲れてたでしょう。沖縄のチームがここに来たのは本当に大きな祝福だった。特に、男性陣が僕のアパートに泊まったのは大きな喜びでした。

No comments: