Thursday, September 30, 2010

Special Visitors


Sapporo (and specifically the Lorinczes and I) are blessed to welcome two special guests to the area: Mihoko Bolinger and her friend from CC Costa Mesa, Felice - who is an assistant to the missions director for all of Calvary Chapel! So in true Calorie Chapel fashion, we went out last night for delicious ramen, then checked out a panoramic view of the city, and finally some sweets (cake and milk tea). Can't go wrong with the 2 F's: food and fellowship! Thank you, Lord, for visitors!


さすがカロリーチャペル!昨日は内地&カリフォルニアからのゲストが札幌に来てくれて、一緒に食べに行きました。まず最初は札幌一のラーメン屋に行って、すんごい美味しいラーメンと餃子を食べました。その後、札幌の夜景を見てフルーツケーキ屋に行ってたくさんのデザートを食べました。ミホコさんに初めて会ったけど長く知っているような感じがしました。旦那さんのダンさんに似てるわけではないけど、気が合うのはすぐわかりました。またいつかお二人を同時に会いたい!ダンさんは3年前に会って、時々フェイスブックやメールで連絡とったりしていますが、今回は残念ながら彼は札幌に来られなかった。今度はぜひ夫婦で来てください!神様が私たちに素晴らしい交わりと食事を与えてくださって感謝します!

1 comment:

MX said...

良い時間すごしてるね~。
って言うかラーメン美味しそすぎ!
うらやまSIX!