Saturday, July 2, 2011

Happy Canada Day!

It's already July 2 here in Japan, and it's getting there in Canada as well, but technically we are still celebrating the founding of my home and native land... Canada is a great country, and I am proud to be part of it, even if I do not live there anymore! I am looking forward to my upcoming visit next month. In the meantime, look what I found as I was looking through my stuff in preparation for my move! Old Canadian money! Love it! I wonder if it's worth anything more than its face value?


7月1日はカナダ・デーです。(投稿している時はまだカナダ時刻では、1日ですよ!)私の母国の誕生日です。144歳になりました。おめでとうございます!私はカナダ生まれ育ちのことを誇らしく思っています。そして、来月の滞在を本当に楽しみにしています。話は少し変わりますが、先日に、引っ越しの準備をしている時に、これを発見しました。カナダの古い通貨ですね!懐かしい!キレイ!額面以上の価額があるかな?

No comments: