Thursday, July 14, 2011

Cleaning Crew


昨日は、アパートの大掃除をしました。以前に不動産屋さんで働いていたマスマスさんのアドバイスと力を借りて、5人で完璧にしました。みんなの助けなしにはできなかった。みんな、ありがとう!終わったら、僕にとって、最後の札幌ラーメンを食べに行きました。これよりおいしいラーメンはあるかもしれませんけど、虎鉄はナマラおいしいと思います。特に、味噌ラーメンが絶品です。食べながら、楽しい話をし、最後に土砂降りの雨だったので、みんなを送りました。ヤスオ君以外ね。彼は、自転車で走るのが好きで、とても元気がある青年ですので、彼は夜遅く、雨の中で1時間の帰り道を自転車で走りました。すごいですね!みんな、ありがとう!札幌の仲間を一生、忘れません!


Yesterday after the movers took all my stuff away, I had to clean my apartment real good. Thanks to my neighbour, who used to work for a housing agency, I had the help (and the tips) to make my apartment spotless! Five of us worked hard for a few hours and the place was spic-and-span come evening. So what better way to celebrate than to go out for ramen? One last ramen meal in Sapporo... a man can't really ask for much more than that. As always, Kotetsu was awesome. I will be back for Sapporo ramen one day, for sure. In the meantime, I want to thank my friends for their time and kind hearts. I will not forget you!

No comments: