Wednesday, March 9, 2011

Just like Tom Cruise...

今日は、ウェディングチャペルで撮影があるため、朝に来てくださいと言われました。普通は、結婚式の仕事(牧師役→色んな意見があると思いますが、イエスキリストの代表としてやっています)は昼か夕方で、週末が多いので、今日は何か特別なのかなーと思って行きました。CMとか作るために牧師が必要なのかなーって思いました。違います!なななんと、映画の撮影だった!しかも、小雪さんが出演する映画だそうです!そう、ラストサムライでトム・クルーズと共演した、あの小雪さんですよ!撮影の時間が短かったし小雪さんはその時いなかったけど、9月にその映画が公開される時に、私は小雪さんと共演するように見えるかもしれません!映画のタイトルはちょっと忘れましたけど日本にいる皆さん、今年の秋、新しいムービースターが現れます!トム・クルーズに負けないぞー!(たぶん金銭的に負けたと思うけどね。。。)


Today I was asked to go to the wedding chapel in the morning for some filming. Usually weddings are done on weekends, and in the afternoons and evenings at that, so today must be a special day, I thought to myself. (By the way, there are various opinions about the whole "foreigner posing as a pastor for weddings" job, but I do it to represent Christ.) So anyways, I thought maybe this would be a commercial or something. Nope! In fact, I'm going to... (are you ready for this?) be on the silver screen in Japan this fall! I'll be co-starring (well, not really starring, but still) with Koyuki -- yes, the same Koyuki who starred alongside Tom Cruise in The Last Samurai! Well, filming time was quite short today, and I didn't get to meet my co-star, but in the fall when the movie is released, it may look like I was in the same scene as a big star here in Japan! Amazing experience! World, make way for a new movie star! Tom Cruise, you got nothing on me! (Well, maybe you have more money than I do...)

No comments: