Monday, June 14, 2010

Tobetsu - Kitties, Ice Cream and Yolk


Once again, Steve, Michiyo and I headed out to Tobetsu for a family Bible study with the Matsudas. This time, little Tetsuharu came along with us. So the Matsudas have like 8 little kittens, and Tetsuharu and I had a great time playing with them before the study. The Matsudas blessed us with Hokkaido soft ice cream from their restaurant, as well as sushi after the study. The Word was blessed as always! We finished up John 3, so we'll be starting chapter 4 next time! Oh, and I talked to Yoku (the youngest son who is considering attending Calvary Chapel Bible College in Okinawa) - I think I will spell his name Yolk from now on! Anyways, we will probably be starting a once weekly private Bible study in July. Pray that it would be a blessed time!


昨日はまた当別町に行きました。松田家と一緒に賛美及び聖書の学びをしました。その前には松田ファミリーの子猫たちと遊んでいました。(スティーブさんの息子の哲治君も一緒に来た。)そして、北海道のソフトクリームをごちそうしていただき、また、学び会の後はお寿司をごちそうしていただきました。今回はヨハネ3章の後半を学びました。いつものように祝福された学び会だった。今回も学び会の後、3男の翼(よく)君と色々話し合って、来月から個人の聖書学び会を始める事になります!翼君はカルバリーチャペルバイブルカレッジ沖縄に行くことを祈っているので、皆さんも翼君の事を覚えて祈ってください!

No comments: