Sunday, May 2, 2010

Getting Chubby

I've been eating so much good food over the past month, it's a miracle I am not bursting at the seams! (God made me seamless so I guess there's no chance of that eh?) Anyways, out in the town where my dad lives, there is a gas station where they have self-serve soft ice cream - a regular cone costs $1.27 (within reason - if you go oversize it's $1.99) and the waffle cone option is $2.27 but you get a LOT more ice cream. And it's GOOD stuff! Seriously, like, REALLY good! So I've had it twice already, and hope to hit it up once more tomorrow.



カナダと言えばアイスクリーム?まぁ、寒いところだから美味しく作れるかな?僕のお父さんが住んでいる町のガソリンスタンドの店内にセルフサーブソフトアイスクリーム機器があります。そこでワッフルコーンのほう(でかいよ)がなんと、200円弱だよ!今まで2回食べてしまったけどもう一度食べに行きたいなぁ!かなり太ってしまおう!まぁ、神様のあわれみによって少ししか太ってないと思うけど(笑)でもこのアイスクリームはマジやばい美味しいよ!美味しそうに見えるかな?

No comments: