Sunday, May 2, 2010

Cousin Time

Some of you in Okinawa remember my dear cousin, Sheila. It has been great catching up with her these past few days. Today we did lunch, shopping, grandma time, dinner, musical, and late-night cards together. A full day, but definitely great times.

沖縄にいる皆さん、僕のいとこのシーラさん、覚えてますか?去年の8月に沖縄を滞在しました。今日は一日一緒に過ごして楽しかった!お昼を僕のお母さんとシーラの双子のアマンダと食べてから一緒に買い物して、おばあちゃん家に行ってから僕のお父さんと夕飯食べて、その後ミュージカルを見に行って最後にトランプをしました。あっ、中国のミルクティー(タピオカ入り)を飲んだ!ウィニペグ市にそういう店を見つけて嬉しかった!でもそれよりもシーラと時間をすごせて神様に感謝しています。

No comments: