Friday, January 2, 2009

Happy New Year!

Well on Wednesday night we had regular service here at the Koinonia Cafe. But then we stuck around and chatted and ate and played games until midnight. A lot of people stuck around, including some new faces, and we were lively right up until around 1am, when the pastor kicked us out. What a blessed evening it was!

水曜日は大晦日だった。しかし、平常の礼拝を行いました。しかし、終わったらスープやお菓子を食べながらゲームなどをしました。はじめて来られた方々もいましたし、いつもいる方々もいましたので、とても楽しい夜でした。そして、10秒前からカウントダウンをしてみんなで2009年の元(はじめ)を祝いました。主に感謝します!


1 comment:

JMPerry said...

Mmmmmm. Warm hearts at the Koinonia. Simon. Andrew. Sosi. Rob. All blessings.

Happy New Year CCG!

& thanks for the video t-ray!