Wednesday, December 26, 2007

Christmas Night



Last night, a bunch of us guys gathered at Starbucks for some coffee and guys' talk. It was all in Japanese, so maybe this blog should be, too!

集ったメンバーはリョータ、ヨシュア、潤、ゴー、よ~し~アンドリュー、ひ~で、そして写真家の僕でした。面白い話をしながらコーヒー飲んだり、笑ったりしました。そして一番面白かったのは、アンケートでした。「一番早めに結婚しそうのは誰?」という質問だった。みんな匿名で投票して、結果は。。。1週間後にコメントのほうに載せます!みなさん、匿名でもいいから、誰が一番早めに結婚しそうかコメントのほうで投票してください!

5 comments:

Anonymous said...

Hello, stranger!! Looking good there!

Remember me? Eva in Winnipeg? U of M? IRC? Yaaah!

~eva

Trevor Raichura said...

Ya I remember you! How have you been? How did you find me? Drop me a line sometime - trevor.raichura @ gmail DOT com

Anonymous said...

Been good! I had been thinking of you, wondering how you were doing so I just decided to google you. That's how I found your blog :)

I'll shoot you an e-mail!

~eva

Anonymous said...

ヨシュア!!!

Trevor Raichura said...

投票の結果を発表します。
英之=3票
ヨシュア=3票
義彦=2票
リョウタ=1票
潤=1票
ゴウ=0票
アンドリュー=0票
トレバー=0票

残念な結果ですが、実際に誰が一番早めに結婚するのが楽しみですね!