Saturday, June 25, 2011

Farewell Party


I started working at Kumon about 2 weeks after my arrival in Sapporo, last May. It was such a blessing to have employment, no matter what the form, as soon as I arrived here! God is good! Well, at the end of April, I resigned from my position, in anticipation of other things God was going to do in my life. As it turned out, my May and June have been fairly lax, and the busy rush of April was a one-month deal. But anyways, yesterday, Mrs. Yahashi (my boss, sitting on my right in the picture) decided to throw me a farewell party, 2 months after my final work day there! It was a blessed time of food, fellowship, and sending me off.


札幌に来て2週間後から、公文教室で勤めることになりました。神様は本当に忠実なお方だから、すぐに仕事が与えられました。春になって、いろいろと忙しくなるだろうと思って公文のアルバイトをやめました。結局は、4月だけが忙しくて、その後はわりとのんびりしています。昨日は、矢橋先生が私のために送別会を計画してくれました。おいしい食事の後、甘いケーキをごちそうしてもらいました。皆さんと楽しい時間が持たれて、感謝しています。公文教室の仕事も、矢橋先生との出会いも、子どもたちに触れる機会も、すべて感謝しています。

No comments: