Monday, December 21, 2009

Pizza BOB III - 満腹パーティー

今日は久しぶりにフェローシップBOBを僕ん家でやった。ボブの男性聖書学び会では、月1回、交わり中心の集まりをします。今まではこういうイベントだった:
6月:手作りピザ
7月:バーベキュー
8月:手作りピザ第2作
9月:基地内で気違いボーリング(笑)
10月:オンディッシュで夕食
11月:勤労感謝の日でコイノニアカフェにて食事会
12月(本日):ピザパーティ第3作ー満腹祭

食べながら、僕の大好きなクリスマスビデオ(クリスマスストーリーがタイトル)を鑑賞した。英語が分からない人でさえ爆笑してた。とにかく、今年の最後のボブだったけど最高においしいピザが食べれて主に感謝します!

啓勝さんがおいしいチーズケーキをもってきてくれたからそれも食べてしまった。あぁ、満腹だ!明日から断食!って言いたいけど明日は英語科の仲間と焼き肉を食べにいくから「明後日」から断食!たぶん。。。(笑)

Today was the final BOB of 2009. The only way to end the year was to have another excellent pizza party! Oh man did we ever eat a lot! We ate well! When the men gather for food at my place, everyone goes home a few notches looser on the belt, and a few notches up the happy scale! Thanks to everyone who came and partook in the food!

We also watched my favourite Christmas movie, "Christmas Story" while eating. Could you ask for a better night? Thank the Lord for providing into our lives, giving us great fellowship, and for all His love. What a great 7 months of men's discipleship it's been!

2 comments:

yukie said...

long time no see !!!!
I looking forward to your blog★
well....Im sick now...
I wanna go to school and meet you.

Trevor Raichura said...

Awww you were sick again today? That's too bad... especially on Christmas Day! I wasn't at school today because... because it was Christmas! See you in 2010, Yukie! Have a happy winter break!