Monday, October 18, 2010

Dinner on Day 3 with the AU Classmates


Saturday night after the class sessions, a bunch of us (6, I think) went for a walk towards the main road, towards the subway line. We found a place that served dak galbi - you gotta try it to understand. Now I know why Pastor Tommy told me I couldn't leave Korea without trying it! It was so spicy but so tasty! It was awesome talking to Arun about his agricultural career, his novel-writing career, his machinery career, and all these things before the age of 14! Man I have interesting classmates! Anyways, it was a delicious meal, and the guy helping us (the only guy in the place who could speak English) was cool. I walked out with my bib (on purpose) to see if they would stop me, and they didn't so I ran back in and gave it to them... couldn't live with myself for 'stealing'! Anyways, thanks all for partaking with me in my final supper in Korea!


土曜日の夜、授業終わったら6人で街を歩いていた。みんなお腹空いてて最後の日だからこそ韓国料理が食べたかった。ので、ダッカルビ屋に行きました。すんごく美味しかった!トミー牧師が「韓国料理といえばダッカルビ」と言った理由はやっと理解しました!食事しながら僕と同じ血を持っているアルンといっぱいしゃべれて最高だった!アルンのお父さんはインド人でお母さんは白人です。僕も同じです。二人ともクリスチャンで二人ともインドに行った事がない。二人ともアジアに関心があります。(アルンは中国、僕は日本。)とにかく楽しい一時をありがとう!僕はアナハイム大のクラスメート、大好きだ!

No comments: